Κυριακή 27 Αυγούστου 2017

"Εγω παθει σοκ": ΤΟ ΜΕΪΛ ΤΟΥ π. ΛΙΒΥΟΥ ΣΤΗΝ "ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΔΟ"


Χθες, Σάββατο 26 Αυγούστου 2017 και ώρα 4:04 μ.μ., ο π. Λίβυος (Χαράλαμπος Παπαδόπουλος), δημοσίευσε στην Ιδιωτική Οδό μου ένα σχόλιο, το οποίο μετά από λίγο ο ίδιος - μάλλον - διέγραψε (το σύστημα τού δίνει αυτή τη δυνατότητα).
Όμως, το σχετικό μέιλ υπάρχει στα μηνύματά μου κι έτσι το δημοσιεύω εκ νέου εδώ για ιστορικούς λόγους. 

Ο/Η π. ΛίΒυος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Η ΡΗΧΗ VIRAL ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ π. ΛΙΒΥΟΥ ΣΤΟ FB ΓΙΑ ΤΗΝ...": 
πω πω πω πω πω!!!!!!!!!!!!!! Απίστευτος. Κρίμα.... θεολόγος, αδελφός χριστιανός. Λόγια προσβλητικά, εμπαθή για το πρόσωπο μου και την οικογένεια μου. Οτι δεν μιλάω με τα παιδια μου; οτι δεν επικοινωνώ; Που τα ξέρετα αυτα εσεις;; Γνωρίζετε την οικογένεια μου; οτι ο γιος μου απέτυχε και δεν αναλυουν τους λογους της αποτυχιας του, αφήνοντας υπονοούμενα.... Οτι θέλω να φανώ, να προβληθώ, οτι χρησιμοποιησα το παιδί μου; πω πω πω πω πω. Απίστευτο. Κι ολα αυτα γιατι βλέποντας να γράφουν ολοι συγχατηρήρια στα παιδιά που πέτυχαν, σκέφτηκα να γράψω κάτι γι εκεινα που δεν επέτυχαν και πως μπορουν να διαχειριστουν την ηττα, και οτι αξιζουν συγχαρητήρια και σε αυτους που στην ζωή χάνουν. Και το εκανα δημόσια για τα το διαβάσουν οι γονεις και τα παιδια, οπως κάθε μερα κανω. Πω πω πω πω πω. Απιστευτο. Απίστευτο ειλικρινα. Τέτοια λογια, τετοια κακία. Απίστευτο. Χρησιμοποίησα το παδι μου να γινω viral, πω πω πω πωπ . Γιατί εγω το εκανα αυτο; εγω το εκανα το κειμενο viral. Εγω παθει σοκ.

Σχόλιο Ιδιωτικής Οδού:
Κάποιοι από τους φίλους του π. Λίβυου παρακολουθούσαν - γράφουν - την Ιδιωτική Οδό. Τώρα θα σταματήσουν διότι ...εθίγησαν. Κάποιοι άλλοι ανώνυμοι "φίλοι" μου, μού γράφουν να "επανορθώσω"!! Δεν είμαστε καλά... Ή μάλλον δεν έχουν καταλάβει την Ιδιωτική Οδό μου όσοι έτσι σκέφτονται. Καλό είναι γι' αυτούς, λοιπόν, να ...πάρουν δρόμο, μην πάθει η υγεία τους. 

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παναγιωτη εχεις άδικο. Δε στο λέω για να το παραδεχτείς αλλά ετσι νομίζω. Και ο Λογαρας πολύ λογική και επιχείρημα.... Δε βγαίνει ετσι η ζωή βαλε λιγο καρδια παραπάνω Λογαρά για να βρούμε της ζωής τη στράτα την παλιά. Προσεξε μηπως η επιτυχία γίνει πετυχεσιά οπως έλεγε ενας φιλος ......για να ευθυμησουμε λιγο. Καλημερα....... Ανωνυμος τις αναγνωστης και διαδικτυοσερφερ

Ανώνυμος είπε...

Θεολόγος είσαι εσύ τρομάρα σου, έ τρομάρα σου !!!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ από το κείμενο του κου Ανδριόπουλου δεν διεπίστωσα κακία και εμπαθεια. Οι διευκρινήσεις του πατρός δίδουν μιαν εξήγηση ότι μάλλον το προκειμένον είναι η διαχείριση της ήττας μετά από προσπάθεια/αγώνα. Αλλά τα τσιτατα αφήνουν πάντα αυτό που αφήνουν. Παντως θα συνιστούσα στον πατέρα Λίβυο να μην τα παίρνει όλα(κρίσεις κλπ) σε επίπεδο συναισθήματος. Τις προάλλες επί μίαν άσχετη προς το σημερινό ανάρτηση του κου Ανδριόπουλου περί τον Καλαβρύτων είχαμε μιαν απάντηση κάποιου ιερέως η οποία εκινείτο εις ιδίαν κατεύθυνσιν(μισει τον Αμβρόσιο κλπ). Η συναισθηματική ad hominem αντιμετώπιση αδικεί τα επιχειρηματα και εν πασει περιπτώσει πρέπει η ιεροκρατια να σταματησει γενικώς ομιλώ την θεωρία της "καταδίωξης". Όλοι κρινομεθα.

Ανώνυμος είπε...

Για να είμαι ακριβής περί Αμβροσίου η δήλωση του ιερέως: για να εκφράσει(ο κος Ανδριόπουλος εννοείται) την βαθύτατη εμπάθεια προς αυτόν..

Related Posts with Thumbnails