Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

"Κύριε, την ώρα που άναβες τ’ αστέρια σου..." / Μάνος Χατζιδάκις - Βαγγέλης Ροζακέας


Βαγγέλης Ροζακέας
ΚΥΡΙΕ

Κύριε,
είχα μια ζεστή καρδιά σκεπασμένη με κεραμίδια
στην άλλη άκρη της πολιτείας
Κύριε,
αγαπούσα τα πουλιά
χαιρετούσα τους ανέμους
και μεγάλωνα.
Κύριε,
την ώρα που άναβες τ’ αστέρια σου
κι εγώ τη μικρή μου λάμπα,
άνοιγε όλα μου τα όνειρα βεντάλια.
Κι είχα πολλά όνειρα Κύριε,
τόσο πολλά, που γέμισε η κάμαρά μου
Και δεν χωρούσαν τα έπιπλα
και τα παπούτσια μου,
έπειτα δεν χωρούσε κι εμένα.

Πρώτη εμφάνιση του τραγουδιού αυτού στη δισκογραφία στον ψηφιακό δίσκο Μάνος Χατζιδάκις 2000 Μ.Χ.
Το τραγουδάει με τον δικό του μοναδικό τρόπο ο συνθέτης, ο Μ. Χατζιδάκις. 


Και μία άλλη ερμηνεία από τη Σαβίνα Γιαννάτου (από το δίσκο της "Μουσική Δωματίων"). Στο ακορντεόν ο Ηρακλής Βαβάτσικας.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails