Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

ΤΟ 2014 ΕΤΟΣ ΜΑΝΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΔΟ"


Δεν ξέρω για την επίσημη Πολιτεία - ας την πούμε έτσι - ή όποιους άλλους φορείς, πάντως για την Ιδιωτική Οδό το επί θύραις 2014 είναι έτος Μάνου Χατζιδάκι, καθώς συμπληρώνονται 20 χρόνια από την αναχώρηση στ΄ άστρα του Μεγάλου Ερωτικού.
Αυτό σημαίνει ότι πάμπολλες θα είναι οι σχετικές αναρτήσεις και αναφορές. 
Για να εγκαινιάσουμε, λοιπόν, κάπως πρόωρα το έτος Χατζιδάκι, παραθέτουμε ένα θαυμάσιο, όχι πολύ διαδεδομένο τραγούδι, που αποδίδει υπέροχα ο Βασίλης Λέκκας από τη συλλογή: "Ο Μάνος Χατζιδάκις στη Ρωμαϊκή Αγορά, 35 Τραγούδια 1947-1985", σε στίχους του Μ. Χατζιδάκι.


ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
Αγάπη μου, κορίτσι μου
ποια νύχτα θα σε φέρει
σε τούτα τ' άγια μέρη
να σε 'βρω την αυγή.
Πήγα να γίνω άρχοντας
και συ βασίλισσά μου
μα κόψαν τα φτερά μου και χάθηκα στη γη.
Κορίτσι μου, γυναίκα μου
ο χρόνος θα με πάρει,
μα δεν κάνει χάρη
στο πάθος να χαθώ.
Και συ θα γίνεις άστρο μου
κι εγώ θα 'μαι η σκιά σου
παντοτινή τροχιά σου
φως άγιο που αγαπώ.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ELEOS ELEOS ELEOS OXI ALO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αψογο κε Ανδριοπουλε αψογο μπραβο!

Ανώνυμος είπε...

Τόση λεπτότητα, ευγένεια κι ομορφιά μέσα σε τρία και κάτι λεπτά!

ΔΙΟΓΕΝΗΣ -Ε.Μ. είπε...

Μετά τον αθάνατο Χατζηδάκη νομίζω πως πρέπει να έχει σειρά ο αστείρευτος Θεοδωράκης και φυσικά να ακολουθήσει ο άλλος ΜΕΓΑΛΟΣ συνθέτης, ο Γιάννης ο Μαρκόπουλος, τον οποίον πολύ έχουμε αδικήσει, ενώ τού αξίζουν μεγάλα και πιο συχνά αφιερώματα!!!

ΔΙΟΓΕΝΗΣ - Ε.Μ.

Ανώνυμος είπε...

3-32
Κάνε υπομονή, η ζωή έχει δοκιμασίες για τους ανθρώπους.
Η χώρα έχει πολλούς καλλιτέχνες, και κάθε χρόνο όλο και κάποια γενέθλεια ή μνημόσυνα θα έχουμε .

Related Posts with Thumbnails