Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

"Η ΤΙΜΩΡΙΑ" ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ



Ένα τραγούδι του Μάνου Χατζιδάκι σε στίχους δικούς του που έχει γενέθλια: Μετρά πενήντα χρόνια ζωής!
Ακούστηκε για πρώτη φορά από τη Νάνα Μούσχουρη, στο Β' Φεστιβάλ Τραγουδιού του Ε.Ι.Ρ. το 1960 και μοιράστηκε το Α' βραβείο με το τραγούδι Το Κυπαρισσάκι.
Εδώ το ακούμε από την
Έλλη Πασπαλά, όπως το τραγούδησε στην Λαϊκή Αγορά του Μάνου Χατζιδάκι.


Σ' αυτή τη χώρα τη μικρή
που μοίρα δεν τη μοίρανε
ήρθανε και μ' αφήσανε
μια παγωμένη αυγή.

Τα χείλια μου στεγνώσανε
τα χέρια μου παγώσανε
κι ούτ' αγκαλιά δεν βρέθηκε
ούτε πικρό φιλί.

Αν θυμηθείς ποια ήμουνα
γίνου και πάλι ταίρι μου
και βάλε το μαχαίρι μου
στην πιο κρυφή πληγή.

Με γάλα κι αίμα της καρδιάς
σαν μάνα σε μεγάλωσα
κι αν κάποτε σε μάλωσα
συγχώρα με και σύ.

Σ΄ αυτή τη χώρα τη μικρή
χύθηκε το κρασί
στην κάμαρά μου αν κοιμηθείς
θα σε 'βρει το πρωί.

Τα χέρια μου παγώσανε
τα γόνατά μου λιώσανε
καθώς ο κόσμος χάθηκε
σα χάθηκες εσύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails