Σάββατο 9 Αυγούστου 2008

Η ΑΝΕΠΙΔΟΤΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ Ο MAX ERNST


Ο «εξάδελφος» κυρ Αλέκος, γνωστός και ως «Εκκλησιολόγος» (δεν ντρέπεται να σφετερίζεται έναν δικό μου τίτλο, αφού εγώ – δυστυχώς! – του τον βρήκα όταν μου ζητούσε τίτλο για την στήλη του στην εφημ. ΑΛΛΑΓΗ), με είχε «απειλήσει» με αγωγή γιατί δήθεν τον «βρίζω» από το blog μου.
Έτσι συμβαίνει – πολύ δυστυχώς – στον τάχα και «εκκλησιαστικό» χώρο. Η αλήθεια θεωρείται ύβρις!
Τι είπα λοιπόν για τον κυρ Αλέκο;
Αγράμματος! Είναι διδάκτωρ και δεν το ξέρω; Αυτό που λέω είναι αυταπόδεικτο και ηλίου φαεινότερον.
Άσχετος! Μια ζωή, από μικρό παιδί που τον άκουγα, για την μπάλα μίλαγε! Τώρα ξαφνικά μας «φωτίζει» για το Αυτοκέφαλο των Εκκλησιών!!!
Άθλιος! Αφού εγκλιματίστηκε πλήρως και αμέσως προς την τρέχουσα «εκκλησιαστική» πρακτική, που πουλάει τα πάντα προς εξασφάλισιν ευνοίας, προβολής και παραγοντισμού.

Τι να τον πω τον κυρ Αλέκο, άγγελο; Που του υπαγόρευα λέξη λέξη επί ενάμισι χρόνο τα κείμενα για τη στήλη του στην «Αλλαγή»; Που του έλεγα ιδέες για την τακτική του Μητροπολίτου με τον οποίον ήταν - και είναι πιστεύω – online;
Μάθετε λοιπόν Σεβασμιώτατε ότι το δείπνο στους εκκλησιαστικούς συντάκτες που παραθέσατε στην Επισκοπή ήταν δική μου ιδέα. Σας την «σφύριξε» ο Αλέκος και σεις την υλοποιήσατε. Και άλλα παρόμοια…
Κάνε την αγωγή κυρ Αλέκο να πάμε στα δικαστήρια, να έρθει κι ο Ποιμενάρχης μας να μας εξηγήσει πώς σε γνώρισε, πώς αναπτύχθηκε η σχέση σας, πώς στερεώθηκε πάνω στην προσπάθεια της εξόντωσής μου (Γηροκομειό, κύρια εργασία μου, εκστρατεία σπίλωσης), πώς διαλύθηκαν οι οικογένειές μας – όχι πως με νοιάζουν εμένα τέτοιες συγγένειες εχιδνών, αλλά για την ιστορία και την αλήθεια του πράγματος.
Κάνε την αγωγή κυρ Αλέκο να μου πάρεις λεφτά, να επιδιώξεις τον ολοκληρωτικό αφανισμό μου, ώστε να αφοσιωθείς απερίσπαστος στη «διακονία» της τοπικής Εκκλησίας.
Μητρόπολις Πατρών εν έτει 2008: Αποσύνθεση και απελπισία…

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κ.Ανδριόπουλε,
διαβάζω το σχόλιό σας και πραγματικά θλίβομαι.
Δεν γνωρίζω και δεν με ενδιαφέρουν τα προσωπικά σας με τον εν λόγω εκδότη, αλλά δεν έχετε το δικαίωμα να χαρακτηρίζετε μία ολόκληρη Μητρόπολη λέγοντας ότι βρίσκεται σε αποσύνθεση.
Ο Μητροπολίτης μας πλαισιώνεται με νέους, καταρτισμένους και δραστήριους κληρικούς, οι οποίοι καθημερινά δίνουν σκληρή μάχη για να ανταποκριθούν στα προβλήματα που αφορούν την Μητρόπολή μας.
Είναι φανερό ότι τα κίνητρά σας είναι ιδιοτελή και ο βαθύτερος στόχος είναι να πλήξετε το κύρος του άξιου Μητροπολίτου μας και των συνεργατών του.
Σας εύχομαι καλή μετάνοια.

Ανώνυμος είπε...

παραπάνω ανώνυμος πιστεύει πως θα κερδίσει μια θέση στον παράδεισο αν ανεχτεί την εδώ κόλαση...

Ανώνυμος είπε...

στο δηκαστήριο παναγιώτη.
εκεί θα ξεκαθαρήσουν όλα.
να σε δω μετά τι θα λες.

Related Posts with Thumbnails