Πέμπτη 14 Αυγούστου 2008

ΟΙ "ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΝΤΑΗΔΕΣ" ΠΑΙΖΟΥΝ ΞΥΛΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΛΗΣΕΙΣ!


Ο/Η ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΜΑΪΛΗΣ είπε...
Αγαπητοί μου Χριστιανοί της Πάτρας. Τρόμαξα γυρνώντας από διακοπές όταν διάβασα τα 80 σχόλια σας. Ειλικρινά θλίβομαι. Θα σας παρακαλούσα να σταματήσετε. Ελπίζω να εισακουσθώ όταν θα έχω επιστρέψει ξανά εδώ στις αρχές Σεπτεμβρίου
13 Αύγουστος 2008 8:12 μμ

Αυτό είναι, αγαπητοί φίλοι της Ιδιωτικής Οδού, το μήνυμα - έκκληση του... τρομαγμένου υπευθύνου του ιστολογίου ECCLESIAnet κ. Λάμπρου Σμαΐλη, ο οποίος με "φιλοξενεί" πλέον στο blog του, όπως και τη Μητρόπολη Πατρών, με 100 και πλέον σχόλια (αν είναι δυνατόν)!!!
Κι όλα αυτά γιατί; Διότι έγραψα μια άποψη για την λυόμενη Παντάνασσα - πάρκινγκ. Στα ερωτήματά μου - που αναδημοσιεύει σήμερα και η εφημερίδα ΚΟΣΜΟΣ της Πάτρας σχολιάζοντας και τον διαδικτυακό "πόλεμο" - φυσικά δεν απάντησε κανείς υπεύθυνα. Βέβαια κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να απαντήσει σε μένα. Πολύ σωστά!
Γιατί όμως κάποιοι "χριστιανοί παλικαράδες" ανέλαβαν εκ νέου εκστρατεία εναντίον μου; Υπολογίζουν τόσο πολύ τη γνώμη μου ή είναι "βαλτοί";

Για να καταλάβετε περί τίνος πρόκειται ιδού τι έγραψε ως απάντηση σε Αθηναίο ανώνυμο στο ECCLESIAnet ένας Πατρινός χριστιανός "νταής":
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Αθηναίε...έτσι είμαστε εμείς οι Πατρινοί, αμα λάχει παίζουμε και ξύλο το καλοκαίρι γιατι κανει ζεστη πριν τις Παρακλήσεις. Αν δεν γουστάρεις να μας διαβάζεις, πήγαινε κανένα επισκεπτήριο στον δικό σας τον Παντελεήμονα στον Κορυδαλλό...
12 Αύγουστος 2008 6:06 μμ

Καταλάβατε φίλοι μου; Έχω δυστυχώς δίκιο!... Υπόκοσμος εκκλησιαζόμενος!.. Κι "άμα λάχει" παίζει και ξύλο "πριν τις Παρακλήσεις"!!!
Ο Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος θα πρέπει εδώ και τώρα να αποκηρύξει τη "λογική" τέτοιων υποστηρικτών των επιλογών του. Όσο δεν το κάνει φέρει ακεραία την ευθύνη τους.
Προσωπικά δηλώνω ότι δεν έχω καμία ανάγκη ανωνύμων υποστηρικτών. Αν κάποιος συντάσσεται με τις απόψεις μου, τον παρακαλώ να το κάνει επωνύμως και μόνο.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aυτό που παρατηρώ είναι ότι οι αυτοα
ποκαλούμενοι "χριστιανοί" ασχολούνται κατά την πλειονότητά τους με κουτσομ
πολιά και με "γαργαλιστικά"θέματα.Ε
λάχιστοι ασχολούνται με τα θέματα του ιστολογίου σας σοβαρά,έστω κι αν δια
φωνούν.Γιατί άραγε;Έχουν υιοθετήσει,
τον κατά Μάνο Χατζιδάκι,αυριανικό τρα
μπουκισμό και τον χυδαίο λαικισμό του
τύπου"θα σου δείξω εγώ ρε";Αυτή η νοο
τροπία διακατέχει το σύνολο του ελλ.
λαού σήμερα.Άρα μήπως η χριστιανική
μαρτυρία σήμερα πρέπει να αφορά και το πώς γίνεται ένας διάλογος;

Πανσές είπε...

πλεονάκις επολέμησάν με εκ νεότητός μου,
και γαρ ουκ ηδυνήθησάν μοι
επί των νώτων μου ετέκταινον οι αμαρτωλοί, εμάκρυναν την ανομίαν αυτών
Ψαλμός ρκθ΄

αυτός ο ψαλμός μου τριβελίζει το μυαλό όλο και πιο πολύ εσχάτως,χωρίς να βλέπω και φως...

και ο άνεμος της Παναγιάς άραγε υπάρχει? αρκεί?
ή χρειάζεται ένας τυφώνας και όποιος κρατηθεί,κρατήθηκε?
Πραγματικά δεν ξέρω...
όλο και πιό πολύ δεν ξέρω...

Χρόνια Πολλά φίλτατε Παναγιώτη,
Χρόνια δημιουργικά
Χρόνια μ΄ανέμους ούριους, στα πανιά σου!
Σ΄ευχαριστούμε για όλα αυτά που κάνεις για μας, σ΄ευχαριστούμε που υπάρχεις.

Related Posts with Thumbnails