Παρασκευή 8 Αυγούστου 2008

ΕΓΩ Ο ΕΓΩΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΒΛΑΚΑΣ

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Συμμετέχει ο κ.Ανδριόπουλος στην ενορία του;Έχει βοηθήσει τόσο στο εκεί έργο ώστε του μένει χρόνος να ασχολείται και με άλλες ενορίες; Τελικά δεν υπάρχει χειρότερος συνδυασμός από το να είναι κανείς εγωϊστής και βλάκας!
8 Αύγουστος 2008 2:40 μμ

Aυτό είναι το τελευταίο μήνυμα στο ecclesianet του ανωνυμορυπαρογράφου που κόπτεται υπέρ της λυόμενης Παντάνασσας.

Αφού υπαινίχθηκε, σε άλλα μηνύματά του, ότι είμαι ανήθικος και κλέφτης, τώρα απροκάλυπτα μας λέει ότι είμαι ο "χειρότερος συνδυασμός: εγωϊστής και βλάκας".

Τι συμβαίνει άραγε φίλοι μου; Βγήκα στην Ιδιωτική Οδό μου και έγραψα ως Πατρινός αλλά και μέλος της Εκκλησίας μια γνώμη για την λύση "λυόμενη Παντάνασσα", που για κάποιους και δικαίωμά τους είναι "ιδανική"! Για μένα αποτελεί βεβήλωση με την πλατιά έννοια της λέξης.

Πού το μεμπτόν; Μια γνώμη εξέφρασα. Έχω κάθε δικαίωμα.

Βγαίνουν, λοιπόν, κάποιοι "ενορίτες" της Παντάνασσας σεργιάνι στον ιστοχώρο, και αρχίζουν τη λάσπη. "Κριτής της οικουμένης, εσύ που όταν ήσουνα στην Μητρόπολη.., είσαι φάλτσος (!)" και άλλα φαιδρά και ελεεινά μαζί.
Γιατί ενοχλείσθε κύριοι ανωνυμότατοι από την έκφραση γνώμης ενός επωνύμου; Και επειδή δεν έχετε επιχειρήματα αρχίζετε τις προσωπικές επιθέσεις;
Έχω στο αρχείο μου, αγαπητοί φίλοι, μηνύματα - βόθρους - ούτε οι πόρνες και οι τραβεστί στη Συγγρού δε μιλάνε έτσι - από "εκκλησιαστικά καλόπαιδα" που ενοχλούνται όταν εκφέρω γνώμη για κάποια θέματα της Μητροπόλεως ή για το ΛΥΧΝΟ (εδώ έχει πολύ ψωμί!). Λυπούμαι να πω ότι τέτοιας ποιότητος άνθρωποι περιστοιχίζουν τον Μητροπολίτη.
Έχουμε λοιπόν και λέμε αγαπητοί Παντανασσιώτες:
1. Ελήφθη επίσημη απόφαση από το εκκλησιαστικό συμβούλιο του Ναού, παρόντος του Μητροπολίτου, για λυόμενο ναό στην πλατεία. Αυτό ανακοινώθηκε επίσημα.
2. Η λύση της πλατείας δεν ευοδώθηκε. Ποιος μας είπε το γιατί; Εξέδωσε καμιά ανακοίνωση η Μητρόπολη για να ενημερώσει υπεύθυνα για τις εξελίξεις; Απ' όσο ξέρω λέξη! Τοπικός τύπος, πλην μιας νομίζω εφημερίδος, βουβός!
3. Άρχισαν οι εργασίες για ναό στο πάρκινγκ. Καμία ενημέρωση. Γιατί;

Όλα αυτά είναι πολύ ύποπτα! Γι' αυτό μιλώ, πέρα κι απ' την κάθετη διαφωνία μου στη "λυόμενη λύση", για την οποία δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος. Οι εχέφρονες ας σκεφτούν την περίπτωση της Ευαγγελίστριας.
Και για να τελειώνουμε.
Το είπε και ο Λαζόπουλος και το επαναλαμβάνω: Θα μιλώ, θα μιλείς, θα μιλεί, θα μιλάμε, θα μιλάτε, θα μιλούν.
Και δηλώνω πως από την Παντάνασσα της θανατίλας του "πατρός" Κωνσταντίνου Παπαδόπουλου, προτιμώ την "Παντάνασσα της λευτεριάς" του Βαγγέλη Γκούφα και του Μίκη Θεοδωράκη.-

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εκκλησιαστικά και καλόπαιδα....δύσκολο....αδύνατο!!! μάλλον λάθος φωνήεντο έβαλες........

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη, αλλά ο ενορίτης της Παντάνασσας γιατί γράφει στο ecclesianet κι οχι εδώ;
Αυτό είναι πραγματικά γελοίο.
Δεν το καταλαβαίνει;

Related Posts with Thumbnails