Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2008

ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΙΓ'


Στον φίλο της Ιδιωτικής Οδού editor, που σε σχόλιό του μας θύμισε το τρυφερό τραγούδι του Νέου Κύματος Μικρό παιδί σαν ήμουνα και πήγαινα σχολείο, αφιερώνω το ακόλουθο αισθαντικό ποίημα. Μιας άλλης εποχής...


Μ. Μαλακάση
ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

Στον κήπο μας μια μέρα μπήκα,
Κι’ όσα λουλούδια μπρος μου βρήκα
Τάκοψα αράδα μια και δυό,
Και τάβαλα στην σάκκα μου όλα,
Και τα βιβλία μου μυροβόλα,
Τάνοιξα μέσα στο σκολειό.

Ήμουν μικρός, μα τέτοια ιδέα
Μ’ άρεσε τόσο, που με νέα
Λουλούδια πάντα ευωδιαστά,
Τη σάκκα μου, βιβλία γεμάτη,
Τη στούμπωνα, βαρειά κομμάτι,
Όμως τη κράταγα καλά.

Μεγάλωνα, μα από τις πρώτες
Χαρές μου, αυτές μέναν σαν τότες
Ίδιες και τώρα, γέρος πλιά,
Για τάνθια και για τα βιβλία
Κρατώ την πιο πιστή φιλία,
Και μιαν αγάπη πιο βαθειά…

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΜΕΡΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ........ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΣΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ................"ΜΑΝ".

panagiotisandriopoulos είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ για την τιμή φίλτατε. Αν μπορώ... Πες μου, σε παρακαλώ, λίγο πιο συγκεκριμένα τι ψάχνεις. Θεματολογία, συγγραφέα, προσιτό στον μέσο αναγνώστη, δύσκολο. Ο μαγικός κόσμος του βιβλίου είναι απέραντος! Ευτυχώς!

Related Posts with Thumbnails